«خوش نمک» با مجریان جدید به شبکه نسیم بازگشت حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد از ساخت فیلم سینمایی در خصوص امام رضا (ع) + فیلم موزیک ویدئوی جدید «فرزاد فرزین» برای سریال «قطب شمال» + فیلم مردم نامزد‌های نشان فردوسی را انتخاب کنند بهترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی معرفی شد + آمار آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تقدیر از ژاله علو در «شب کارگردان» فصل دوم سریال لایواکشن «وان پیس» (One piece) در دست ساخت است + جزئیات جدیدترین حواشی فیلم «بی‌بدن» | شکایت به دلیل سکانس‌های ملتهب چشم به راه افعی واقعی | نگاهی به سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم نسلی آگاه بدون خلاقیت | کارشناسان درباره ویژگی‌های طراحان گرافیک جوان می‌گویند مروری بر پرفروش‌های کتاب در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی اجمالی بر تاریخچه هنر گرافیک در ایران و جهان به‌مناسبت روز جهانی گرافیست دلیل پخش نشدن برنامه «هفت» چه بود؟ اعضای کارگروه «حکیم طوس» معرفی شدند
سرخط خبرها

درباره نمایشگاه سیاه‌قلم و کنته خاکستری در نگارخانه حامی | خاکستری در سبزی

  • کد خبر: ۶۳۵۵۳
  • ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
درباره نمایشگاه سیاه‌قلم و کنته خاکستری در نگارخانه حامی | خاکستری در سبزی
در این روز‌هایی که بیشتر هنرمندان هنوز شروع به کار نکرده‌اند و بیشتر نگارخانه‌ها هم چراغشان خاموش و نیمه خاموش است، دومین نمایشگاه در نگارخانه حامی برگزار شد. در این نمایشگاه تخصصی، آثار سیاه قلم در سبک‌های رئال و هایپررئال، به کوشش زهرا‌سادات موسوی با نام «خاکستری» برگزار شد.
شهرآرانیوز - در این روز‌هایی که بیشتر هنرمندان هنوز شروع به کار نکرده‌اند و بیشتر نگارخانه‌ها هم چراغشان خاموش و نیمه خاموش است، دومین نمایشگاه در نگارخانه حامی برگزار شد. در این نمایشگاه تخصصی، آثار سیاه قلم در سبک‌های رئال و هایپررئال، به کوشش زهرا‌سادات موسوی با نام «خاکستری» برگزار شد. این نمایشگاه به دلیل وضعیت کرونا، غیر حضوری هم در صفحه اینستاگرام نگارخانه برپا شده بود.

در این نمایشگاه فاطمه آبروان، سمیه طاهری، هنگامه رشیدی، مهری یوسفی، فرناز صابری، پوریا ضیایی، هانیه مشهوری، لیلی غلامی، حمیده کسرایی، زهرا شاهدی، زهرا سپهری، حدیثه بابایی، زهرا نورایی، فائزه روحانی، سمیرا حسین‌پور، نجمه کوچک‌زاده، عطیه شیخ علی‌آبادی، وجیهه‌سادات حسینی‌زاده، مهسا حیدری لطف‌آبادی و مرجان عباسیان حسینی، هر کدام با یک اثر یا بیشتر شرکت کردند.
 
سادات موسوی، در معرفی این نمایشگاه نوشته است: «هنر عرصه‌ای است از نظرات و عقاید گوناگون که هر یک بر اساس مبانی فکری و اصول خود تعریف خاصی از محتوای آن ارائه می‌کنند. آنچه که امروزه از آن به عنوان سیاه‌قلم یاد می‌شود اشاره به طراحی‌های سیاه و سفید با رویکرد طبیعت‌گرا و فیگوراتیو دارد که اغلب با ابزار‌هایی مانند کنته، زغال و مداد با کنتراست بالا کار شده‌اند. نقاشی سیاه قلم یکی از جذاب‌ترین تکنیک‌های نقاشی است که تاریخچه آن با شروع نگارگری در سده هفتم هجری، شروع شده است. امروزه سبک‌های رئالیسم، هایپررئالیسم و فتورئالیسم، در بین هنرمندان رواج پیدا کرده که در هرکدام از این سبک‌ها، هنرمند با گذاشتن جزئیات روی طرح آن را اجرا می‌کند. در این نمایشگاه نیز هنرمندان با توجه به مهارت خود در هر کدام از سبک‌های سیاه‌قلم، طرح‌هایی را به اجرا درآورده‌اند.»
این نمایشگاه از ۱۷ تا ۱۹ فروردین میزبان نگاه هنردوستان و هنرمندان بود.
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->